Afscheid - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu

Afscheid

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 December 2012 | Nederland, Schiphol

Gisteren een beetje ziekjes geweest, virusje en spanning, niet de beste combinatie. Maar vandaag weer redelijk fris en fruitig op. Laatste dingetjes pakken en toen ging even voor tien de bel. 'We zouden toch pas om half elf vertrekken?' dacht ik bij mezelf. Stonden de liefste vriendinnen die ik me maar kan wensen voor mijn deur! 'Je dacht toch niet dat we zo nuchter afscheid van je konden nemen he!' Het laatste waar ik op had gerekend, wat een schatten zijn het toch ook! En me dan nog verwennen ook! Een geluksflesje en drie Bonequinhas gekregen, zodat ik hen altijd bij me kon dragen! (Ik heb nog niet besloten wie Anne, Elske of Elle is!)

Uiteindelijk om kwart voor elf richting schiphol gereden met Pap, Mam, Oma Wies, peetoompje John en mijn nichtje Bo! Daar met z'n allen geluncht en uiteindelijk werd ik uitgezwaaid tot ik door de duane heen was! (Wat overigens erg luxe was, ik vloog als platinum flyer!)
In één uur en twintig minuten was ik geland in Bergen, moest 45 minuten op mijn koffers wachten, daarna nog 20 minuten tot de bus vol zat en op naar Bergen. Ik ben meteen met mijn neus in de boter gevallen; het SNEEUWT hier! :D (na morgen vast niet bijzonder of leuk meer)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Norway!

Mijn avontuur als Au pair in Noorwegen!
My adventure as an au pair in Norway!

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2013

Stavanger 2.0

21 Mei 2013

Mai

15 April 2013

April

18 Maart 2013

Update!

20 Februari 2013

Busy as a bee
Nicole

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 20578

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2013

Norway!

Landen bezocht: