Godt Nyttår!! - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu Godt Nyttår!! - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu

Godt Nyttår!!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Januari 2013 | Noorwegen, Bergen

Allereerst natuurlijk gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik hoop dat het een inspirerend en uitdagend 2013 mag worden!
Zelf heb ik een geweldige dag gehad gisteren, de halve dag in de keuken gestaan, maar het resultaat mocht er wezen! Courgettesoep, kalkoen, koolraapstamppot, pinnekjøtt(gezouten, gedroogde lamsribben die heel lang gekookt hebben om de originele vorm weer terug te krijgen, klinkt vies, maar was best goed!), brownies en schuimkoekjes! (alleen de eerste en laatste door mij gemaakt, no worries, ik kan nogsteeds niet koken!) Ik voelde me net als de volgepropte kalkoen toen we de stad ingingen, om daar het nieuwe jaar welkom te heten! Leuke nieuwe contacten opgedaan en geprobeerd zo Noors mogelijk over te komen. (helaas liet mijn woordenschat het afweten...) Op weg naar huis overvallen door een hagelbui, maar al met al een erg goede start voor een veelbelovend jaar!

First of all; happy new year everyone! I hope it'll be an inspiring and challenging 2013!
I have had a very nice day yesterday, spend half of the day in the kitchen, but the result was amazing! Squash soup, Turkey, Kohlrabi stew, pinnekjøtt(Salted and dried lamb ribs, that has been boiled forever, so it gets its original shape back, sounds disgusting, but is actually good!), brownies and meringues! (only the first and the last prepared by me, no worries, I'm still a lousy cook!) I felt as stuffed as the turkey was when we went in town to welcome the new year! Met nice new people, and tried to be as Norwegian as possible (too bad my vocabulary didn't want to help me there...) On my way home surprised by the hail, but it was a very good start for a promising year!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bergen

Norway!

Mijn avontuur als Au pair in Noorwegen!
My adventure as an au pair in Norway!

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2013

Stavanger 2.0

21 Mei 2013

Mai

15 April 2013

April

18 Maart 2013

Update!

20 Februari 2013

Busy as a bee
Nicole

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 20579

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2013

Norway!

Landen bezocht: