Bedankt - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu

Bedankt

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 December 2012 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Wat ben ik toch verwend de afgelopen week! mexicaan en café met vriendinnen, dineren met familie, ontbijten met vrienden, uiteten met een vriend, griek met collegae, restaurantje pakken met een vriend, lunchen met een vriendin, afscheid van mijn circuskindjes, afscheidsfeestje gisteravond... Een hoop lieve woorden, mooie cadeautjes en geluksbrengende geschenken. Nou die verhuizing naar Noorwegen moet helemaal goed komen!
De rest van de week zal ik net zo geleefd worden als de afgelopen tijd, koffers inpakken, uiteten, vriendin op bezoek, kerst met oma's verjaardag, tweede kerstdag cadeau's onder de boom en naar een restaurant... en dan, 27 december, vliegen!
Erg spannend, maar ik kijk er ook naar uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Millingen aan de Rijn

Norway!

Mijn avontuur als Au pair in Noorwegen!
My adventure as an au pair in Norway!

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2013

Stavanger 2.0

21 Mei 2013

Mai

15 April 2013

April

18 Maart 2013

Update!

20 Februari 2013

Busy as a bee
Nicole

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 20580

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2013

Norway!

Landen bezocht: