April - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu April - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu

April

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 April 2013 | Noorwegen, Stavanger

Ooit gedacht dat ik zou gaan hardlopen? Hier in Noorwegen is het zowaar interessant. Klimmen en mooie uitzichten (ik weet niet of dat goed is voor mijn snelheid!) Ik heb ondertussen mijn routine wel gevonden. Met de familie gaat het nog steeds goed, in het Noors kan ik me ook al aardig redden (laatst mijn zwemkaart in het noors aangevraagd, gebrekkig weliswaar, maar in het noors!). Ook mijn sociale leven is behoorlijk actief. Ik heb een leuke groep mensen om me heen verzameld met wie ik leuke dingen doen; Wandelingen, filmpje kijken, koffie in een café, gezelschapsspellen, klimmen, zwemmen, een biertje pakken, couchsurfmeetings, ga zo maar door. De weekenden beginnen te kort te worden voor alle leuke dingen hier!
Deze keer minder tekst, maar meer foto's!

--------------------------------------------------------------------------------------

Ever figured I was going to run for fun? here in Norway it is actually interesting. climbing and pretty views (I am not quite sure if that has a positive effect on the speed)
I have found a routine in everyday life. Still happy with the family, Norwegian is coming along pretty well (even ordered my card for the swimmingpool in Norwegian, not the best, but it was Norwegian!). My social life is pretty busy. Found myself a bunch of nice people to do fun stuff with; Hiking, watching a movie, coffee in a cafe, boardgames, climbing, swimming, grabbing a beer, couchsurfmeetings, the list doesnt end. The weekends are getting too short for all the nice stuff there is to do here!
A little less text this time, but more pictures!

  • 15 April 2013 - 21:20

    Truus Van Wissen:

    Ha die Nicole!

    Wat een mooie foto's!!!! En wat fijn dat je Noors al zo goed gaat. Hier is het eindelijk lente geworden. Iedereen was er aan toe na zo'n lange winter. Hoop dat in Noorwegen het zonnetje ook uit de winterslaap gaat ontwaken zodat je ook weer de warme zonnestralen kunt ervaren. Super om weer op het terras te zitten met een heerlijk glas wijn. Wij hebben er al van genoten.
    Nicole geniet van de lente en tot horens liefs van Truus van Wissen.

  • 15 April 2013 - 22:55

    Toon (Pa) Janssen:

    Hoi Nicole,
    Het is toch weer goed om te horen dat je het nog steeds naar de zin hebt.
    Het lijkt wel of je nog steeds op vakantie bent.
    Maar geniet er maar van, want ooit vängt ut egte leive oan :)
    grtz Pa

  • 16 April 2013 - 18:35

    Richelle:

    Hoi Nicole,
    Klinkt goed en ziet er leuk uit!
    Veel plezier en geniet ervan.

  • 16 April 2013 - 19:52

    Annet:

    Hey nicole!
    Leuk om weer te lezen hoe met je gaat!
    Ziet er allemaal mooi uit!
    Gr annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Stavanger

Norway!

Mijn avontuur als Au pair in Noorwegen!
My adventure as an au pair in Norway!

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2013

Stavanger 2.0

21 Mei 2013

Mai

15 April 2013

April

18 Maart 2013

Update!

20 Februari 2013

Busy as a bee
Nicole

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 20559

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 31 December 2013

Norway!

Landen bezocht: