Update! - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Janssen - WaarBenJij.nu

Update!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 Maart 2013 | Noorwegen, Stavanger

Haj allemaal!

Weer even een berichtje vanuit het koude Noorden! (ja het is hier nog nauwelijks boven het vriespunt geweest, maar gelukkig ook nauwelijks neerslag of wolken! :) dat kan Nederland niet zeggen geloof ik!)
De afgelopen weken het gebruikelijke; Met de jongens beziggeweest, koffie in cafétjes gedronken, de stad onveilig gemaakt en gewandeld (søndagstur)
Anderhalve week geleden mijn eerste bezoek uit Nederlands gehad, Mam en oma Wies kwamen me opzoeken. Het was erg vreemd om weer Nederlands te spreken! :o Vooral de constante wisseling tussen de drie talen(Nederlands, Engels en Noors) maakte het lastig.
Aankomende week de kaas die ze meegebracht hebben maar eens oppeuzelen met wat vrienden! (na een week is er nog maar 3,5 van de 4 kg over, dus NL-ers, kom me snel opzoeken! :P)

---------------------------------------------------------------------------

Hi everyone!

Another message from the cold North! (Yes, it hasnt been +0 too often, but luckily barely rain/snow or cloudy! :) The Netherlands can't say that I believe!)
Last couple of weeks the usual; the boys, coffee in cafe's, going out into town, hiking (søndagstur)
1,5 week ago my first dutch visitors stopped by for the weekend, my mother and granny were here. It was very strange to speak Dutch again! :o But especially the switching between the languages(Dutch, English and Norwegian) was hard.
Next weekend I am going to eat the cheese with some friends they have brought me! (now, a week after receiving the cheese, there is only 3,5 of the 4 kg left. So Dutchies, you are welcome the pay me a visit... SOON! :P)

• 18 Maart 2013 - 19:46

Truus Van Wissen:

Nou Nicole leuk dat je moeder is geweest en weer lekker Nederlands hebt kunnen kletsen.
    Hier begint het langzaam aan lente te worden. Vandaag was een prachtige zonnige dag echt weer om lekker op een verwarmt terras te zitten. Maar helaas ik moest werken.
    Maar over een paar weekjes Pasen en dan hopen we lekker van de zon te kunnen genieten. Het weekend erop gezellig met vrienden naar Mechelen om daar de bloemetjes buiten te zetten.
    Zoals je ziet vermaken we ons hier best. Hoop dat binnenkort de winter bij jullie ook verdwijnt en plaats maakt voor de lente. Zodat je lekker kunt genieten van het voorjaar in Noorwegen.

• 18 Maart 2013 - 22:22

Margriet:

Hey Nicole, wat een gezelligheid met je familie! Ennuh, weet je al wanneer je van de zomer niet in Noorwegen bent want wij gaan echt die kant op en het zou super zijn je op te zoeken! Liefs.